مهاجرت به هلند,اقامت هلند,تحصیل در هلند

مهاجرت به هلند,اقامت هلند,تحصیل در هلند

مهاجرت به هلند,اقامت هلند,تحصیل در هلند

مهاجرت به هلند,اقامت هلند,تحصیل در هلند

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

به نظرشما تفاوتی میان طراحی وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

اختلاف در قیمت طراحی سایت, علت های اوج گرفتن هزینه طراحی سایت

نخستین پرسشی که اکثر از افرادی که در پی ساختن طراحی سایت هستند از ایفانت میپرسند ، هزینه طراحی سایت است . تقریبا اکثر این مردم در سوال بعدی خود درباره تفاوت طراحی سایت ارزان و پرهزینه سوال دارند و مایل هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.

  • سام عباسی


لازم ترین وسایل مسافرت

 ابزار مسافرت کلیه  وسایلهای درابعاد کم می باشد که قادر است برای مسافرتی امن و راحت به افراد یاری رساند. اکثر از ما قبل از سفر به آنها می اندیشند و دلواپس ازیادبردنشان می باشیم و پاره ای از وقت ها هم ازیاد برده می شوند. در این مطلب وسایل بااهمیتی که برای  ایمن و بااسایش  سفر بهتر از همراه داشته باشید به ۶ دسته کلی تقسیم کرده ایم تا سخت تر فراموش کنید و روش های بسته بندی آنها در سفر را نیز با شما در میان می گذاریم.


موارد استفاده: مسافرت های بین المللی و سفر داخلی

یک سفر خوب و لذت بخش وقتی محقق می شود که احساس کنترل روی مدارک، لوازم و  پول مان داشته باشیم و با یک سازماندهی درست برای هر چیزی جای مشخصی تعریف کنیم. درست به همین دلیل است که بیشتر کوله پشتی ها یا چمدان های مخصوص سفر برای هر وسیله جای مشخصی را دارند. لوازم دم دستی را در نزدیک خودتان نگه دارید و برای اینکه در طی سفر دچار آشفتگی نشوید یا چیزی را گم نکنید منظم تر باشید.

وسایل سفر,وسیله سفر, وسایل سفر

نظم دهنده های مخصوص سفر و کیف های رمزدار

 
وسایل الکتریکی: هدفن،شارژر و سر اتصال به پریز، اسپیکر، دوربین

موارد استفاده: اقامت در هتل ها، کمپینگ، سفرهای طبیهت گردی یا اقامت در خانه محلی

موبایل با تبلت شما از وسایل الکتریکی نیست که به راحتی فراموش شود اما برخی از وسایل الکتریکی که به معمولا استفاده نمی کنید می توانند در طول سفر کارایی زیادی پیدا کنند.

وسایل سفر,وسیله سفر, وسایل سفر

در طول سفر وسایل الکتریکی مورد نیاز را همراه خود ببرید

 
عینک شخصی و عینک آفتابی،چتر و کلاه

موارد استفاده: همه انواع مسافرت

لوازمی از این قبیل که شما را در برابر تغییرات آب و هوایی حفظ می کنند به ویژه برای سفر های طبیعت گردی و سفر به مناطقی که قبلا نرفته اید و چندان با آب و هوای آنجا آشنایی ندارید،بسیار مهم است. عینک تان را در مکانی مشخص و در دسترس قرار دهید در طول سفر ممکن است برای خواندن به عینک شخصیتان احتیاج پیدا کنید. همچنین در طول سفر به مناطق ساحلی فراموش کردن عبنک آفتابی می تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند. 

وسایل سفر,وسیله سفر, وسایل سفر

برای سفر های طبیعت گردی حتما عینک آفتابی و چتر و کلاه همراه داسته باشید

 
دستمال مرطوب یا ژل شستشوی دست، لوازم بهداشتی و آرایشی
موارد استفاده: در طول سفر

حتی در یک سفر هوایی بی دردسر هم شما نمی توانید بهداشت را به راحتی رعایت کنید. در سفرهای جاده ای و طبیعت گردی که وضعیت خیلی سخت تر است. فراموش نکنید به ویژه اگر آدم حساسی هستید، تنها با یک ژل شستشو و همراه داشتن لوازم بهداشتی که ممکن است در طول سفرر لازمتان شود می توانید لذت و آرامش سفرتان را دو چندان کنید.  

وسایل سفر,وسیله سفر, وسایل سفر

دستمال مرطوب یا ژل شستشوی دست یکی از لوازم ضروری سفر است


دارو های شخصی و عمومی و لوازم کمک های اولیه
موارد استفاده: در همه انواع سفر

گاهی یک سرماخوردگی کوچک در سفر می تواند برنامه های شما را خراب کند. داروهای شخصی و چند داروی عمومی که ممکن است احتیاج شود را فراموش نکنید. 

  • سام عباسی

 تور روسیه باهزینه کم و آخرین لحظه

تور سن پترزبورگ ارزان و لحظه آخری


برگزیدن تور روسیه, به خاطر دیدن مناطق شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق حتما انتخاب خوبی باشد.ولی می بایست این مطلب را در نظر گرفت که روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای سرد است که این موضوع برای خیلی ها خوشایند نیست.البته شهرهای سنت پترزبورگ و مسکو دارای آب و هوای نسبتا خوبی میباشد.تور سنت پترزبورگ نیز در پکیج تور روسیه قرار دارد.سنت پترزبورگ که به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه معرفی میشود, به عنوان دومین شهر بزرگ روسیه شناخته میشود.در پکیج تور روسیه, تور مسکو و تور سوچی نیز قرار دارد.مسکو به عنوان بزرگترین شهر روسیه دارای دیدنی ها و سواحل زیبایی میباشد.میدان سرخ از جمله دیدنی های مسکو میباشد.کاخ های کرملین نیز از دیدنی های معروف و شناخته شده مسکو میباشد.از دیدنی های سوچی میتوان به دریای سیاه سوچی ، مراکز تفریحی و سلامت سوچی، بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی، مجموعه آبشارهای سوچی و غیره اشاره کرد.

 

  • سام عباسی

 توصیه‌هایی برای اتاق کودکان


 توصیه‌هایی در زمینه ی اتاق کودکان:

 
وقتی کودکان نوپااند، یعنی حدود یک تا 3 سال دارد و شروع به حرکت کردن کرده، می بایست با اتاق کودکی وی با ایراد روبرو می شوید. کوچولو شما در این زمان عاشق این است که پویایی مستقلی داشته باشد، قصد دارد بازی کند و رشد حرکتی او روز به روز بیشتر می‌شود.کودک در اینزمان علاقه دارد آزادانه حرکت کند و از دیدن استقلال خود لذت می‌برد. شما باید فضایی برای گسترش آزادی او فراهم کنید؛ جایی که بتوانند به راحتی در آن بدوند و جای امنی که بتوانند بالا و پایین رفتن را تمرین کنند. بنابراین باید اتاق را برای تمام این کارهای او آماده کنید، زیرا او در این شرایط ممکن است بارها از وسایل اتاقش آسیب ببیند. تمام این‌ها ثابت می‌کند بعد از این‌که فرزند شما به راه رفتن افتاد لازم است تغییراتی در چیدمان اتاقش بدهید. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند بهترین و امن‌ترین اتاق را برای فرزند نوپای‌تان فراهم کنید.

تم‌های خلاقانه
این سن برای بچه‌ها سن رشد خلاقیت آن‌هاست. برای این‌که بتوانید این خلاقیت را تقویت کنید می‌توانید برای اتاق کودک‌تان از طرح‌ها و نقاشی‌ها استفاده کنید. رنگ‌های متنوع، ملایم و شاد به رشد کودکان کمک می‌کند. انواع این طرح‌ها در بازار وجود دارند. فقط باید بدانید فرزند شما با چه طرح و رنگی بیشتر ارتباط برقرار می‌کند. بهتر است از شلوغ کردن اتاق و رنگ‌آمیزی آن با رنگ‌های شاد و تند خودداری کنید. طرح‌هایی مثل سفینه‌های فضایی یا فضاهای زیر اقیانوس بیشتر برای نوجوانان مناسب است. بهتر است برای اتاق کودک نوپا از طرح‌های کارتونی با رنگ‌های ملایم استفاده کنید. شما می‌توانید طرح یا عکس شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک خود را تابلو کنید یا بدهید به شکل کاغذدیواری درآورند تا بتوانید آن را به دیوار بزنید. حتی می‌توانید بخشی از دیوار را کاغذ بچسبانید و به کودک اجازه دهید روی آن قسمت از دیوار نقاشی بکشد. البته بهتر است این را به بعد از 2 سالگی موکول کنید.

یک تخت خواب مطمئن
شما برای این سن کودک دیگر نمی‌توانید از تخت و پارک استفاده کنید. اما همچنان استفاده از تخت چوبی نوزاد بهتر از تخت نوجوان است. تخت‌های میله‌دار باعث می‌شوند کودک شما که هنوز به طور کامل توانایی کنترل خود را ندارد، موقع غلتیدن یا بیدار شدن از تخت نیفتد. استفاده از تحت‌های نوجوان که کنارشان نرده محافظ دارند هم برای این سن کودک مناسب است. کودک شما در 2 سالگی می‌تواند انتخاب کند. سعی کنید ملحفه یا لحاف او را از طرح‌هایی انتخاب کنید که دوست دارد. با این روش می‌توانید او را به خواب ترغیب کنید.

  • سام عباسی

اینفوگراف چگونه تعریف می شود؟

اینفوگراف چیست؟

کلمه اینفوگراف خلاصه شده‌ای از Information Graphic است .امروزه اینفوگراف ها را بیشتر در حول خویش مشاهده می‌کنیم، کتاب‌های کودکان نقشه‌ها ، کلیه به گونه ای از تصویربیانی به عنوان یک ابزار کارآمد بهره می جویند. وسیله ای که دو هدف عمده را درگیرمیکند:

•           کمک به نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده  در سفارش طراحی اینفوگرافیک انجام می شود

•           نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصری و سهل‌الوصول  سفارش ساخت اینفوگرافیک شامل می شود

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. قیمت طراحی اینفوگرافیک یا طراحی و ساخت اینفوگرافیک نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند . و معلوم می گردد برای سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک دقت نمود

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

  • سام عباسی

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه

بیان اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه :

زمان دهید یک مثال از طراحی اینفوگرافیکبیان کنیم . گذری به اینفوگرافیک کهکشان شیری یا 10 کشف سرزمین ایرلند بیاندازید. می توان گفت هر دوی تصویر بیانی ها را تا انتها مشاهده کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

  • سام عباسی

 مچ ورق های اداری چیست؟


به مجموعه ای از سفارش طراحی ست اداری  یا سفارش تولید ست اداری یا اوراقی که در امور اداری یک شرکت برای کارهای رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری گفته می شود . از آنجا که به دلیل سفارش طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بیشتر آن برند، بهتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

  • سام عباسی

توصیه ها بااهمیت در طراحی سربرگ های ست اداری چیست


    از نکته ها اساسی در طراحی سربرگ ها در طراحی ست اداری به این صورت می باشد که سربرگ طراحی ست اداریخوب تر می باشد ازطریق المانهایی که به سلیقه طراح ست اداری انتخاب می شود (فرم، خط، نوشتار، رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری  فونت های استفاده شده در طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.

  • سام عباسی

 

سه جاذبه گردشگری ملت سوئیس که می بایست دید

تور دولت سوئیس : کشور سوئیس با رشته کوه آلپ, تایمر و شکلات به یاد داریم .ملت سوئیس به عنوان کشوری برای تمامی سلیقه ها شناخته میشود.منطقه ریویرا, محلی برای چشمه های معدنی پر زرق و برق است.در کنار این دریاچه میتوانید لحظات آرامش بخشی داشته باشید.از سوی دیگر شهر کوچک اینتر لاکن به عنوان پایتخت ماجراجویی شناخته میشود.سیستم حمل و نقل در کشور سوئیس به منظور جابجایی آسان و راحت طراحی شده است.شما میتوانید با استفاد از این سیستم به آسانی در عرض چند ساعت, از یک گوشه کشور به گوشه دیگر سفر کنید.تابستان بهترین زمان برای مسافرت و بازدید از سوئیس است.در این فصل نمیتوان توقع تور ارزان سوئیس را داشت.در صورتی که توانایی و شرایط بالا رفتن از قله های آلپ را داشته باشید, مطمئنا از آن لذت خواهید برد.در صورتی که علاقه ای به ارتفاع و یا کوهنوردی ندارید میتوانید با استراحت در دریاچه های دیدنی این کشور از آفتاب لذت ببرید.تور سوئیس از جمله تورهای پر طرفدار در میان گردشگران دنیا میباشد.در ادامه به معرفی 8 جاذبه گردشگری سوئیس میپردازیم.

8. لذت روی یک دریاچه

آب تمیز و روشن دریاچه تاثیر بسیاری در زیبایی منطره دارد.درجه حرارت آب در تابستان به بالای 20 درجه سانتیگراد میرسد و در مناطق مختلف ساحل مکان هایی برای شنا تهیه شده است که میتواند تجربه ای لذت بخش باشد.هچنین میتوانید با تهیه یک قایق پدالی به گشت و گذار در دریاچه بپردازید و مناظر دیدنی آن در کنار خانواده لذت ببرید.دریاچه زوریخ از میان شهر زوریخ عبور میکند.این موضوع موقعیت این را فراهم میکند تا شما بتوانید از روی دریاچه چشم اندازی متفاوت و زیبا از شهر زوریخ را تماشا کنید.

7. ملاقات با فردی مرکوری

تور سوئیس,تور ارازان سوئیس,تور ارزان و لحظه آخری سوئیس

مونترو به عنوان پایتخت جاز سوئیس شناخته میشود.شما میتوانید با قرار گرفتن در مسیر دریاچه ژنو, در تمام مسیر از منظره زیبای کوه های آلپ فرانسه لذت ببرید. تور سوئیس  این دریاچه در کنار شهر ژنو و در دو کشور سوئیس و فرانسه قرار دارد.هر ساله در ماه جولای شهر مونترو میزبان یک جشنواره جاز در کنار دریاچه ژنو میباشد. در طول این جشنواره کنسرتهای بزرگی وجود دارد که شما باید برای ورود به هرکدام هزینه بلیط را پرداخت کنید اما شما میتوانید از بخش های دیگر این جشنواره به صورت رایگان لذت ببرید.در این جشنواره شما میتوانید ترکیبی نا متعارف از بازارها, دکه های مواد غذایی و موسیقی را میتوانید مشاهده کنید.فردی مرکوری از جمله خوانندگانی بود که دفعات زیادی در این جشنواره حضور داشت.تندیسی از مرکوری در مونترو سوئیس برای تکریم و بزرگداشت او برپا شد که از جاذبه های گردشگری این شهر میباشد.

6. قله ماترهورن

یکی از مرتفع ترین کوهها در سوئیس, کوه ماترهورن میباشد.این کوه که در آلپ پنینی واقع شده است, ارتفاعی نزدیک به ۴۴۷۸ متر دارد.این کوه که از سمت شمال در شهر زرمات واقع شده است.چنانچه برنامه تور سوئیس شما در تابستان بود, از جشنواره غذای سوئیس حتما دیدن کنید.یکی از مواد غدایی سنتی و شناخته شده سوئیس, فند است.در شهر زرمات میتوانید با سوار شدن بر تراموای برقی از دیدن منطقه ای با نام بهشت یخچال های طبیعی لذت ببرید و لحضاتی خاص را در سغر خود تجربه کنید.با توجه به ارتفاع این شهر و وجود ارتفاعات, امکان وجود تفریحات برفی مانند اسکی و اسنوبرد در شهر زرمارت در تمام طول سال وجود دارد.در صورتی که در فصل تابستان به این شهر سفر کنید میتوانید از دوچرخه سواری کوهستان در ارتفاعات پایین کوه ماترهون لذت ببرید.

  • سام عباسی

 به همین زودی ها اپلیکیشن ‌های اپل واچ بدون کمک به آیفون هم مورد استفاده قرارمی گیرند


به گزارش موسسه دیجی کالا - کارخانه اپل گفته است که دیگر هر برنامه‌ای که برای محصولات (Apple Watch) تولید می شود   روی این ساعت هوشمند
بدون  کمک به آیفون هم مورد استفاده قرارمی گیرند

اپل اعلام کرد که برنامه‌های اپل واچ به شکل مستقل و بدون نیاز به آیفون کار می‌کنند.

تا این لحظه برای اجرای برنامه‌های اپل واچ به آیفون هم نیاز بود و کاربران نمی‌توانستند اپلیکیشن‌های این ساعت هوشمند را به شکل مستقل اجرا کنند. به تازگی شرکت اپل سیاست‌های خودش را در این زمینه تغییر داده و اجازه داده که برنامه‌ها بدون نیاز به آیفون روی این ساعت هوشمند عرضه شوند. نرم‌افزارهای جدید کاملا مستقل روی اپل واچ با سیستم عامل watch OS 2 اجرا خواهند شد. این قابلیت برای افرادی که با ساعت هوشمند خودشان ورزش می‌کنند بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین این ویژگی جدید باعث می‌شود که برنامه‌های کاربردی‌تری برای اپل واچ عرضه شوند که از تمام قابلیت‌های این محصول بهره می‌برند.

 

ساعت هوشمند اپل با استقبال خوب کاربران مواجه شد و تا این لحظه شایعات مختلفی هم درباره‌ی عرضه‌ی نسل دوم این محصول منتشر شده است. به احتمال زیاد اپل واچ ۲ در شهریور ماه معرفی می‌شود..

  • سام عباسی